Advertisement

פיטר פלצ'יק ואשתו : חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI : את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף.

פיטר פלצ'יק ואשתו : חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI : את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף.. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. כך שבשבוע שעבר הוא החליט להפת.

אתן את החיים על המזרן: גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. יום יבוא ואדורג ראשון בעולם.

חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI
חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI from images.maariv.co.il
לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. אתן את החיים על המזרן: מסיימים את התחרות עם זהב של פלצ'יק וכסף של פליקר (66 קג), ושני רבעי גמר (אורי ששון וטוהר בוטבול), וזה כשמוקי לא התחרה. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל. אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב.

אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. כך שבשבוע שעבר הוא החליט להפת. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים. פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר. הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב.

פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. אתן את החיים על המזרן: פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה?

התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות
התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה? בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. Judoka peter paltchik wins the gold. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר.

מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג).

בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הג'ודוקא הבכיר פותח את הפצעים ולא מתבייש להצהיר: תוכלו לראות בגלריה תמונות מקרבות, אימונים, קבלת מדליות ומאחורי הקלעים של פיטר פלצ'יק. הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. פלצ'יק (משקל עד 100 קג), עלה לראשונה בקריירה לגמר אליפות אירופה בג'ודו שנערכת בפראג. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך.

אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית. יש עוד לאן לעלות, הוא יגיע בעזרת השם לאולימפיאדת טוקיו 2,020, וכולכם תראו מה הוא שווה. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. Judoka peter paltchik wins the gold. רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הג'ודוקא הבכיר פותח את הפצעים ולא מתבייש להצהיר:

השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין
השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין from modiin-news.co.il
כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר. את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך. כך שבשבוע שעבר הוא החליט להפת. אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי.

אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים:

Welcome to the official facebook page of peter paltchik. פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. יש עוד לאן לעלות, הוא יגיע בעזרת השם לאולימפיאדת טוקיו 2,020, וכולכם תראו מה הוא שווה. פלצ'יק נולד בחצי האי כרים באוקראינה ועלה לישראל כילד. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה? הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים פיטר פלצ'יק. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0.

Posting Komentar

0 Komentar